Muitas un akcīzes noliktava "Atlas"

Phone

Mūsu telefons
+371 67146231

Mūsu pakalpojumi

8 iemesli, kāpēc jums patiks
strādāt ar mums

Uzglabāšanas izdevumu optimizēšana

Noliktavas, kas atrodas tieši pirms Krievijas robežas, dod Jums iespēju sadalīt krājumus pēc pieprasījuma kritērija noieta tirgū. Gadījumā, ja prece jau pārdota, vai tā nepieciešama tukšo plauktu aizpildīšanai Krievijā, mēs no ostas piegādāsim kravu uz Jūsu noliktavām Krievijā. Laikā, kad kravu plānots pārdot 1-2 mēnešu laikā vai vairāk, Jums ir izdevīgāk novietot kravu „ATLAS” noliktavās Rīgā. Minētais loģistikas risinājums ļauj Jums samazināt apgrozāmo līdzekļu nepieciešamību un ekonomēt uz lētākas uzglabāšanas rēķina.

Uzglabāšanas izdevumu optimizēšana

Konsolidēšana no visas pasaules

Mūsu noliktava tiek izmantota kā pārkraušanas un kravu konsolidēšanas punkts precēm, kas atrodas ceļā no visas pasaules uz Krieviju un NVS valstīm. Šī servisa īpašas ērtības ir tas, ka visu pārvadājumu organizēšanu līdz mūsu noliktavai un no mūsu noliktavas veic mūsu Loģistikas nodaļas komanda. Kompānijas „ATLAS” darbinieki katru nedēļu saņem vairākus simtus pasūtījumu no visas Eiropas, katru mēnesi pasūta simtiem konteineru no visas pasaules. Atsevišķs kompānijаs departaments nodarbojas ar salikto kravu piegādi. Dotā virziena pastiprināta attīstīšana, liela pieredze, pastāvīgs darbs ar vairāk kā simts pārbaudītu klientu Eiropā, informācijas esamība par brīvām vietām transporta līdzekļos un to atrašanās vietu ļauj mums ļoti ātri kotēt piegādes izmaksas, īsā laika posmā atrast autotransportu Jūsu iekraušanas vietas tuvumā un droši piegādāt kravu uz mūsu noliktavu Rīgā.

Aplikšanas ar nodokļiem restrukturēšana

Papildus ekonomija tiek panākta, jo nav nepieciešams maksāt nodokļus par preci, kas tiek uzglabāta „ATLAS” noliktavās Rīgā. Kompānijas „ATLAS” noliktavām ir muitas noliktavu statuss, kas nozīmē, ka noliktavās tiek uzglabātas kravas līdz to izlaišanai brīvam apgrozījumam tirgū. Izmantojot mūsu noliktavas pakalpojumus Jums nebūs nepieciešams iesaldēt savus līdzekļus nodokļu samaksai par visu Jūsu rīcībā esošo preci. Jums būs iespēja atmuitot tikai to preci, kuru plānots pārdot ne vēlāk kā 2-3 nedēļas pēc noformēšanas muitā.

Jūsu biznesa attīstības centrs

„ATLAS” noliktavas atrodas reģionā, kurš apkalpo vairāk kā 300 miljonus patērētāju. Mēs esam lielākā izplatītāju bāze importētājiem, kuri attīsta savu biznesu ne tikai Krievijas teritorijā, bet arī Baltijas valstīs, Skandināvijā, kā arī Austrumeiropā. Mūsu izdevīgais teritoriālais izvietojums un augstā apkalpošanas kvalitāte dod mūsu partneriem svarīgus priekšnosacījumus veiksmīgai biznesa attīstībai.

Latvijas kā tranzīta ceļa priekšrocības:

  • Nav valodas barjeru
  • Arodbiedrības neaptur ostas darbu Latvijā
  • Baltijas jūras līcis neaizsalst; Klimatiskie apstākļi
  • Gaisa satiksme Latvijā ir pati attīstītākā Baltijas valstu teritorijā
  • Augsti attīstīta finanšu pakalpojumu joma

Mēs esam starptautiskajā federācijā IFWLA

Kompānija "ATLAS" jau kopš uzņēmuma dibināšanas dienas ņem aktīvu dalību lielākajās nozares organizācijās. Viena no šādām organizācijām ir Noliktavu un Loģistikas Asociāciju Starptautiskā Federācija (IFWLA). "ATLAS" valdes priekšsēdētajs Mihails Fridmans ir Latvijas oficiālais pārstāvis šajā organizācijā. IFWLA Federācijas konferences norisinās katru gadu citā pasaules valstī un reģionā, kas dod unikālu iespēju tās dalībniekiem izzināt dažādus biznesa modeļus loģistikas jomā, apmainīties ar pieredzi nozares kolēģu vidū, iegūt jaunus biznesa kontaktus un veidot partnerattiecības ar citu organizāciju pārstāvjiem. 2006. gadā, kad IFWLA konference norisinājās Latvijā, loģistikas centra "ATLAS" valdes priekšsēdētājs tika ievēlēts par federācijas prezidentu un oficiālo Latvijas pārstāvi.

Izdevumu samazināšana iepirkumu pārpalikuma gadījumā

Mūsu klienti saņem papildus iespēju vadīt savu biznesu, optimizējot piegādes laiku un samazinot finansiālos izdevumus. Iespēja regulēt savu preču plūsmu, novirzot daļu preču uz mūsu muitas noliktavu, ļauj sinhronizēt iepirkšanas un ražošanas procesus un preču realizācijas procesus, kā arī izvairīties no liekiem izdevumiem, kas rodas sakarā ar virkni neplānotu iemeslu. Piemēram, liels piespiedu pasūtījums ražošanā vai preču atlikumu iegāde, preču piegāde, kura neatbilst Jūsu pasūtījumam, sezonas preču pieprasījuma kritums, brāķa konstatēšana preču partijā, straujas tirgus konjunktūras izmaiņas. Izanalizējot to vai citu problēmu risināšanas izmaksas, mūsu klienti ir nonākuši pie secinājuma, ka salīdzinoši lētāk tās ir risināt mūsu noliktavās, nekā ostā, Krievijas muitas noliktavās vai noliktavās Krievijā jau pēc atmuitošanas.

Individuāla pieeja katram klientam

No brīža, kad klients griezies kompānijā, ar viņu strādā personīgais menedžeris. Menedžeris koordinē visu procesu un atbild par kvalitāti un kravas piegādi termiņā. Personīgais menedžeris vienmēr ir kontaktā ar klientu un pārzina situāciju, sekojot kravas kustībai un dokumentu noformēšanas procesam.

Jūsu personīgais menedžeris

Vēlaties uzzināt vairāk?